Obs! Denne stilling er ikke aktiv!

Denne stilling kan ikke søges på nuværende tidspunkt. Enten fordi den endnu ikke er aktiveret eller fordi ansøgningsfristen er overskredet.

Aalborg Sportshøjskole søger en kok eller køkkenfaglig medarbejder

Aalborg Sportshøjskole søger en faglært med passion for god mad og samvær med unge højskoleelever. Du kan være kok, cater, ernæringsassistent el. lign.

Til vores køkken søger vi snarest en dygtig og engageret fagperson, som kan blive en del af vores fantastiske køkkenteam. Du kommer til at indgå i et køkken med et superhøjt niveau i madlavningen, og det skal du kunne matche.

Fagligt dygtig, positiv og nysgerrig
Som vores nye kollega kommer du til at være indgå i køkkenteamet, der dagligt sørger for mad til op til 130 elever samt medarbejdere.

• Du arbejder selvstændigt og er fleksibel i forhold til at træde til, når der er behov for det. Som udgangspunkt ligger arbejdet i dagtimerne, vi har dog også lejlighedsvist aftenarrangementer/fester, og så skal du påregne at arbejde hver tredje weekend
  • Du er indstillet på at gøre lidt ekstra for eleverne, og gå de ekstra skridt for dine kolleger i køkkenet, hvis der er behov for det
  • Du bruger råvarerne optimalt og forstår værdien af at mindske madspild
  • Det er også vigtigt, du har humor og kan indgå i et positivt og uformelt arbejdsmiljø – ikke bare i køkkenet, men med hele huset
  • Du er glad for unge mennesker, og du har lyst til at engagere dig i vores elever, både når du ser dem i buffeten, til arrangementer i huset, eller når de har tjanser i køkkenet
  • Din stilling er på fuld tid. Arbejdsopgaverne varierer, og det gør arbejdstiden også hen over året
  • Du skal være klar på varmt og koldt køkken samt bagning
  • Om sommeren har vi golfkurser, hvor der bliver skruet ekstra op for gastronomien. Vores kursister her er ualmindelig godt vant, og den opgave skal du også kunne løfte

Din profil

• Du brænder for dit fag og formår at få hverdags- og festmad til at smage fantastisk og se indbydende ud
  • Du sætter teamsamarbejdet højt samtidig med at du sagtens kan arbejde selvstændigt
  • Du skal kunne trives i et miljø, hvor planer kan ændres og tilpasses med kort varsel
  • Du har holdning til miljø og ernæring og du inspirerer dine kolleger til at prøve nye ting

Vi glæder os til at høre fra dig

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Og ansøgningsfristen løber, indtil vi har fundet den rette medarbejder.
Ansættelse og løn i henhold til gældende ansættelsesbekendtgørelse

Arbejdssted

Annebergvej 55, 9000 Aalborg

Stillingstype

Køkkenmedarbejder

Ansøgningsfrist

Løbende

Startdato

Hurtigst muligt

Oprettet

28.11.2022

Vil du holdes opdateret med nye ledige stillinger? Med en jobagent får du automatisk tilsendt relevante jobannoncer.

Opret Jobagent

Kristian Pihl Nørbjerg

Køkkenleder

kristian@sportshojskolen.dk

Virksomhedsbeskrivelse

Aalborg Sportshøjskole er kendt i hele landet for at være Danmarks bedste højskole inden for idræt, sport og sundhed.

Vi er gode til at se udviklingspotentialet i alle vore elever og kursister og hjælpe dem til at få realiseret deres drømme. Elever fra Aalborg Sportshøjskole er fagligt og personligt godt kvalificeret og har kompetence til at møde studier, erhvervslivet, idrætslivet og den globaliserede verden. De lærer at tage ansvar for såvel egen situation som fællesskabet og oplever, at de kan gøre en forskel for sig selv og andre efter opholdet på skolen.

Vi er kendt for at have et højt fagligt niveau i vores undervisning, som understøttes af et sundt og proaktivt miljø på skolen. Der er stor åbenhed omkring læring og vores ressourcestærke medarbejdere kan hjælpe eleverne med såvel den faglige som personlige udvikling.

Højskolen er bygget op omkring 4 fagområder: Fitness og fysisk træning // Job i uniform // Motion og udvikling // Outdoor og friluftsliv